Rolul Artistic Al Dialogului

Branding in secolul XXI - rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
Branding in secolul XXI – rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor – Victor-Emanuel Ciuciuc
Pret ≈ 18.75 RON / Librariadelfin /
Branding in secolul XXI – rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor – Victor-Emanuel Ciuciuc
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Pret ≈ 25.0 RON / Cartidesuflet / Victor-Emanuel Ciuciuc
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Pret ≈ 22.0 RON / Bookzone / Universul Juridic
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor – Victor-Emanuel Ciuciuc
Pret ≈ 25.0 RON / Libris / Victor-Emanuel Ciuciuc
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor – Victor-Emanuel Ciuciuc

Te rugăm să dai un rating recomandărilor din aceasta postare.

Faceți clic pe o stea pentru a o evalua!

Evaluare medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Ne pare rău că această postare nu v-a fost utilă!

Ajuta-ne să îmbunătățim această postare!

Spune-ne cum putem îmbunătăți această postare?

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.